Funcție vacantă: specialist principal, Secția tehnologii informaționale din cadrul Centrului de Informații Juridice

12. 02. 2025

Institutul Național al Justiției (mun. Chișinău, str. Serghei Lazo, 1) anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante: specialist principal, Secția tehnologii informaționale (1 funcție perioadă nedeterminată).

Concursul pentru selectarea candidaților la funcția de specialist principal, Secția tehnologii informaționale, include:

·       competiția dosarelor;

·       proba interviului.

Sarcinile de bază ale funcției vacante:

·       administrarea sistemelor informaționale ale INJ;

·       asigurarea mentenanței sistemelor de supraveghere video și control acces în limita competențelor;

·       contribuirea la optimizarea și dezvoltarea sistemelor informaționale ale INJ;

·       asigurarea funcționalității echipamentului electronic, software și hardware din cadrul INJ;

·       mentenanța infrastructurii informaționale: rețeaua internă a INJ, sisteme informaționale ale INJ (interfața publică, intranetul), Platforma ILIAS, aplicația de chestionare electronice;

·       analiza  evaluării riscurilor și a vulnerabilităților prin prisma standardelor și politicilor de securitate a informației;

·       înregistrarea audio/video a examenelor de admitere/absolvire, evenimente INJ și prelucrarea fișierelor audio-video;

·       oferirea asistenței tehnice colaboratorilor INJ și utilizatorilor sistemului informațional al INJ în aplicarea tehnologiilor informaționale;

·       configurarea, implementarea, gestionarea soluțiilor de optimizare a aplicării tehnologiilor informaționale în activitatea INJ;

·       monitorizarea respectării regulilor de exploatare a sistemelor informatice de către personalul INJ;

·       gestionarea poștei electronice a INJ în limita competențelor funcționale;

·       oferirea suportului continuu procesului de inovare tehnologică în cadrul INJ și asigurarea interoperabilității organizaționale în corespundere cu obiectivele modernizării tehnologice.

Condițiile de participare la concurs:

·       studii superioare de licență/ echivalente în domeniul tehnologiilor informaționale;

·       cunoașterea limbii române;

·       cunoașterea limbii engleze;

·       experiență minim 1 an în domeniul de specialitate;

·       cursuri de perfecționare în IT (administrarea și întreținerea rețelelor de calculatoare, administrarea bazelor de date, securitatea informațională, programare, design grafic, managementul proiectelor etc.);

·       constituie avantaje programare în Drupal, experiența de elaborare a caietelor de sarcini/dezvoltarea de soft-uri, site-uri, aplicații, monitorizarea lucrărilor de dezvoltare/testare a soluțiilor tehnice, experiența de filmare/prelucrare a fișierelor audio/video;

·       cunoașterea cadrului normativ privind gestionarea tehnologiilor informaționale într-o instituție publică, minim:

o   Legea privind securitatea cibernetică, nr. 48 din 16.03.2023;

o   Concepția securității informaționale, aprobată prin Legea nr.299 din 21.12.2017;

o   Legea privind identificarea electronică și serviciile de încredere, nr.124 din 19.05.2022;

o   Cerințe minime obligatorii de securitate cibernetică, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr.201 din 28.03.2017;

o   Hotărârea Guvernului privind platforma tehnologică guvernamentală comună (MCloud) nr.128 din 20.02.2014.

Actele ce urmează a fi prezentate:

·       cerere de participare la concurs, conform Anexei nr. 1;

·       curriculumul vitae (CV);

·       scrisoare de motivare;

·       copia actului de identitate;

·       copiile actului/actelor de studii și ale certificatelor de participare la cursurile de perfecționare profesională și/sau de specializare, cunoaștere a limbii engleze, alte acte confirmative privind calificările/experiența deținută;

·       facultativ - scrisori de mulțumire, diplome de apreciere, scrisori de referință/ recomandare etc.;

·       acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (în formă liberă).

Modalități de aplicare  la funcția vacantă:

·       expediați setul de acte semnat electronic la adresa de e-mail: resurseumane@inj.gov.md;

·       prezentați setul de acte pe suport de hârtie la Secția resurse umane (biroul 101) de la Institutul Național al Justiției (mun. Chișinău, str. Serghei Lazo, 1).

Salariul de funcție: de la 11750 lei (brut) + 1300 lei sporul lunar în valoare fixă + alte sporuri și premii, conform Legii privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar, nr. 270 din 23.11.2018.

Termenul-limită de depunere a dosarului: 4 martie 2025, ora 17:00.

Informații suplimentare la tel: 022 233119.

După examinarea dosarelor și a condițiilor de participare la concurs, informațiile privind data, ora și locul desfășurării probei interviu vor fi plasate pe pagina web a INJ (www.inj.md) și vor fi aduse la cunoștința fiecărui candidat admis la această etapă.