20. 11. 2018
Stimați beneficiari ai INJ,
Vă informăm că, la solicitarea Agenţiei de Administrare a Instanţelor Judecătoreşti, pe motive de nefinalizare a lucrărilor versiunii noi a simulatorului Programului Integrat de Gestionare a Dosarelor (PIGD 5.0), activităţile de instruire continuă planificate în parteneriat cu Programul pentru Justiţie Transparentă din cadrul modulului Management judiciar şi leadership, au fost contramandate şi se vor desfășura anul 2019.
Astfel, vor fi reprogramate:
activităţi destinate preşedinţilor şi vicepreşedinţilor de instanţă:
- Atelierul de lucru „Utilizarea tehnologiilor informaţionale şi gestionarea electronică a dosarelor” (22-23 noiembrie 2018);
- Seminarul „Managementul timpului şi al calităţii serviciilor judiciare” (13-14 decembrie 2018);
activităţi destinate şefilor secretariate:
- Atelierul de lucru „Utilizarea tehnologiilor informaţionale şi gestionarea electronică a dosarelor” (29-30 noiembrie 2018);
- Seminarul „Colectarea, analiza şi utilizarea datelor statistice” (14 decembrie 2018).