23. 03. 2018
Institutul Național al Justiției anunță concurs de angajare pentru ocuparea funcțiilor vacante.
Poziția: SPECIALIST PRINCIPAL în cadrul Secției abilități non-juridice, relații publice și editări
Cerințe față de candidat:
- studii superioare în jurnalism și relații publice sau studii superioare în filologie.
- cunoaşterea legislaţiei relevante în domeniu;
- cunoştinţe de operare la computer: Word, Excel, PowerPoint, Internet, programe de editare imagini (Adobe Photoshop, Paint.net sau GIMP), precum şi cunoştinţe de utilizare a echipamentelor tehnice de birou.
- abilităţi avansate de comunicare, creativitate, abilităţi de lucru cu informația, elaborare a documentelor, prezentare, argumentare şi gândire logică, mobilizare de sine și a echipei.
Sarcinile de bază ale funcţiei vacante:
- asigură redactarea legitimaţiilor, permiselor, cărților de vizită, ecusoanelor, diplomelor, certificatelor, calendarelor, felicitărilor, registrelor inerente activității de instruire și de muncă în cadrul INJ;
- coordonează cu șeful Secţiei design-ul și machetele materialelor didactice, ale altor materiale necesare activității INJ și conlucrează cu tipografiile pentru publicarea ulterioară a acestora;
- elaborează textul comunicatelor și al altor materiale informative;
- estimează necesitățile anuale de achiziții publice pentru servicii tipografice și servicii conexe;
- asigură procesul de distribuire a Revistei INJ către formatori, audienți, instituții publice din R. Moldova și din străinătate.
Poziția: CONSULTANT în cadrul Secţiei relaţii internaţionale
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare, de licenţă/ echivalente în domeniul dreptului sau relaţiilor internaţionale;
- experienţă în domeniul juridic sau relaţiilor internaţionale - minimum 1 an;
- cunoaşterea legislaţiei relevante în domeniu;
- cunoaşterea limbii engleze;
- cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet;
- abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, executare, analiză şi sinteză, argumentare, prezentare, mobilizare de sine şi a echipei, căutare de soluţii cu privire la realizarea sarcinilor de serviciu la timp şi calitativ, iniţiativă, adaptabilitate la situaţii noi.
Sarcinile de bază ale funcţiei vacante:
- elaborează textul documentelor, acordurilor de colaborare şi al rapoartelor necesare pe segmentul relaţii internaţionale;
- efectuează traducerea corespondenţei Institutului din/în limba engleză;
- contribuie la organizarea întrevederilor, întrunirilor cu partenerii de dezvoltare, precum şi a vizitelor delegaţiilor INJ în străinătate;
- identifică aspecte de cooperare cu instituţii/organizaţii naţionale şi internaţionale.
Pentru a aplica la funcțiile vacante, expediați CV-ul și datele de contact la adresa: inj@inj.gov.md
Informații suplimentare, la tel. 022 23 30 68 (poziția: specialist principal),
076076682 (poziția: consultant).
Doar persoanele preselectate vor fi contactate.