Grație lansării sistemului E-admitere, începând de astăzi și până pe data de 04 august 2016 ora 17.00, pentru a facilita comoditatea Dumneavoastră, depunerea dosarului de admitere poate fi efectuată și online.
Pentru a depune dosarul electronic aveți nevoie de o poștă electronică (în care vor fi recepționate mesajele de la INJ) și copiile scanate ale următoarelor documente
- foto 3x4;
- buletin de identitate;
- diploma de licenţă şi suplimentul acesteia;
- diploma de magistru în drept (dacă există);
- diploma de doctor în drept (dacă există);
- carnetul de muncă (pentru candidații la funcția de judecător);
- cazierul judiciar;
- certificatul medical despre starea sănătăţii (forma 086);
- caracteristica/referinţa de la ultimul loc de muncă sau de studii;
- forma de aplicare (se generează automat după completarea electronica a formularului).
Fișierele trebuie să fie trimise în format pdf doc docx jpg jpeg sau png. În cazul în care documentul conține mai multe pagini acestea trebuie să fie unite într-un singur fișier.
Pentru a depune dosarul, creați un cont în sistemul E-admitere, accesând acest adresa intranet.inj.md și urmând instrucțiunile recepționate în continuare pe e-mail.
Aici găsiți Manualul de utilizare pentru platforma E-Admitere
E-Succese!
Informații referitoare la procesul de admitere tel. 0 (22) 22 81 86
Asistență tehnică tel. 0 (22) 93-01-24